فصلنامه مطالعات نوین کاربردی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
دوره 1، شماره 3، پاییز 1397

 

1- تأثير بازاريابي سبز بر شهرت شركت براساس مسئوليت اجتماعي و تصوير محصول شركت

صفحه 18-7

جواد دلجوی شهیر، سيمين سيفي زاده، رقيه غلامي مبارك آبادي

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

2- بررسی تأثیر ادراکات و رضایت استفاده ­کنندگان از سیستم حمل و نقل عمومی بر وفاداری آنان (مورد مطالعه: منطقه 11 تهران)

صفحه 32-19

حبیب اله دانایی، فاطمه قاسمی

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

3- مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM)و  عملکرد آن: چالش­ها و راهکارها

صفحه 50-33

نبی اله محمدی، صابر عزیزی، محمدرضا رجبی

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

4- تأثیر توانایی مدیریت بر مدیریت سود واقعی و مدیریت ریسک یکپارچه شرکت­ها

صفحه 68-51

حسین کاظمی، امید مهری نمک آورانی

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

5- بررسی رابطه بازاریابی اخلاقی با میزان فروش (مورد مطالعه: شرکت­های شیر پگاه اصفهان و  بازار گستر پگاه منطقه چهار)

صفحه 82-69

مهدی نصر اصفهانی، غزاله جهانگیرمقدم

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

6- عدم تقارن اطلاعاتی و تأثیرات آن بر بازار سرمایه

صفحه 96-83

رضا پیرایش، سعید مظفری

اصل مقاله