فصلنامه مطالعات نوین کاربردی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
دوره 1، شماره 2، تابستان 1397

 

1- تحلیل موانع کارآفرینی سازمانی در دانشگاه: مطالعه موردی دانشگاه گنبد کاووس

صفحه 22-7

مهدخت امیری لرگانی، مسعود خیراندیش، علی کارشناسان، وحید اسکو

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

2- بررسی نقش مدیریت روابط با مشتری در کسب مزیت رقابتی در بازارهای رقابتی در سازمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی

صفحه 33-23

محمد مهدی برقی اسکوئی، حمیدرضا ناصری اسکوئی

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

3- توسعه و توانمندسازی کارآفرینی در فضای کسب و کارهای کوچک و متوسط با نگاهی به وضع موجود کارآفرینی در استان گیلان با استفاده از رویکرد (SWOT)

صفحه 53-34

جواد دلجوي شهير، رقيه غلامي مبارك آبادي، عبداله سلمان نژاد

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

4- بررسی تطبیقی پیش ­بینی سودهای مدیریتی با توجه به ارتباط بین ریسک­ پذیری و ارزش آتی شرکت در صنایع خودروسازی، سیمان و فلزات اساسی

صفحه 70-54

شیوا صالحی

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

5- حفظ و جذب دانشجو در دانشگاه‌های پیام‌نور با نقش ارکان بازاریابی رابطه‌مند، کیفیت خدمات و رضایت دانشجویان

صفحه 91-71

بابک شجریان، یونس نیکخواه تکمه‌داش، سید یوسف حاجی‌اصغری

اصل مقاله