فصلنامه مطالعات نوین کاربردی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

 

نویسندگان گرامی لطفا در هنگام ارسال مقالات، راهنمای نویسندگان را به دقت مطالعه و سپس مقالات خود را بر اساس فرمت مشخص شده و از طریق ایمیل فصلنامه به نشانی زیر ارسال کنید.

nasme.journal@gmail.com

فصلنامه علمی – تخصصی مطالعات نوین کاربردی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری با پروانه انتشار رسمی به شماره 80441 در آبان ماه 1396 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت، اقتصاد و حسابداری و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران در زمینه های مدیریت، حسابداری، مالی و اقتصاد از سراسر کشور می­ نماید. بر اساس مجوز معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این فصلنامه از شماره 4 (زمستان 97) با عنوان مطالعات نوین کاربردی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری انتشار می یابد.

رسالت این فصلنامه، تمرکز بر انتشار مقالات کاربردی و نوین، داوری صحیح و علمی مقالات، تأکید بر ویراستاری علمی و ادبی مقالات پذیرفته شده، عدم توجه به انتشار کمّی مقالات و تمرکز بر کیفیت مقالات و نهایتاً نمایه سازی مقالات پذیرفته شده در پایگاه های علمی معتبر کشور می باشد *

متن کامل مقالات فصلنامه در پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags)، بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) و مرجع دانش (Civilica) نمایه می گردد. اطلاعات فصلنامه در پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) نیز نمایه گردیده است.

# فایل نمونه نگارش مقالات #


1396,10,10

شماره جاری: دوره 4، شماره 1 (پیاپی 13)، بهار 1400

1- بررسی تأثیر قیاس ­پذیری اطلاعات حسابداری بر مدیریت واقعی سود و مدیریت سود تعهدی

صفحه 19-7

سیدعلیرضا میرعرب بایگی، هاشم مکاری، محمدرضا تارانی

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

2- تحلیل ارتباط بین نااطمینانی سیاست­های اقتصادی و اجتناب مالیاتی

صفحه 36-20

امجد رحمن زاده، آرام سپهری وند

اصل مقاله

-------------------------------------------------------------------

3- بررسی تأثیر ریسک سیستمی، سرمایهگذاری مستقیم خارجی و تجارت بین­ الملل بر کارایی سرمایه ­گذاری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

مسیح مقری

-------------------------------------------------------------------

4- نقش اخلاق بازاریابی اسلامی در تأثیر اخلاق کار اسلامی بر عملکرد سازمان (مورد مطالعه: سازمان شهرداری)

شهرام توانا، مهدی خلیلی خمیران

-------------------------------------------------------------------

5- بررسی نقش مدیریت دانش و سرمایه ­های اجتماعی بر کسب مزیت رقابتی (مطالعه موردی: شرکت صنعتی بهپاک)

سمانه فتح علیان، حمید نجفی تیرتاشی

-------------------------------------------------------------------

6-اثرات حمایت سازمانی ادارک شده و توانمندسازی روانشناختی کارکنان بر کارایی شغلی (شرکت مهندسین مشاور طرح ارتباطات)

سیدعلیرضا میرعرب بایگی، هاشم مکاری، سیدوحید حسینی طباطبایی

-------------------------------------------------------------------

7- نقش دانشگاه در تولید دانش به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان

شیماکاظمی ملک محمودی، کیومرث نیازآذری، نگین جباری

-------------------------------------------------------------------

در حال بروزرسانی


1400,02,10